Børnegudstjenester

Hver første onsdag i måneden er der børnegudstjeneste for børnehaver og andre dagtilbud i Sions Kirke kl. 10.00. Gudstjenesten varer en halv times tid, hvor vi synger, hører historie, danser og leger.

Om aftenen samme dag kl. 17.30 holder vi spaghettigudstjeneste for børn og deres forældre og/eller bedsteforældre. Her synger, leger og danser vi også. Vi hører historie og fejrer nadver sammen. Efter gudstjenesten spiser vi sammen i kirkens ovensal, hvor der også er mulighed for at lege videre. Alle er velkomne og alle spiser gratis med. Tilmelding er ikke nødvendig, men i tilfælde af glutenallergi eller lignende, vil vi gerne tage hensyn og tilbyde alternativer, og da er tilmelding nødvendig. På glædeligt gensyn.

Enkelte søn- eller helligdage i løbet af året holder vi også børnefamiliegudstjeneste på højmessens plads.

Børnegudstjenester